Pages

Friday, August 2, 2013

-

唔好意思上一篇話過呢篇要用意大利文打,但係我都係用廣東話。五月畢業,月尾返到嚟馬來西亞,之後就日日坐係屋企除咗搵工之外就無野做,所以我就開始唸人生同命運。我地o既一生其實係一早就安排好o架,所有野都係冥冥中自有主宰。我地只有跟住上天安排o既路行。其實唔好一直唸點解你無得撿,上天安排卑你o既野都係佢認爲係對你最好o架。就好似,如果你係搵緊工,去咗A面試無通過,其實你唔需要覺得好灰心、傷心,因爲上天覺得果間公司唔o岩你。之後你去第二間公司面試通過,係度做野,覺得係呢間公司做野好開心,份工好o岩你。如果當初你係公司Ao既面試通過,係度做,你就無可能係依家呢間公司做了。命運其實就係o甘簡單,一點都唔複雜。所以話,我地做人得失心唔可以太重,係你o既就是你o既,唔是你的得到都無好結果。我一直以來都好感謝上天對我o既安排,包括出生o既家庭、去美國讀書、病、話者係工作。因爲我排第二,所以一出世我就比人地獨立,唔中意靠人同求人。之後上天卑我出國讀書,卑我見識世上其他地方,所以我要去流浪o既思想就更加堅定。因爲病咗,我領悟到好多道理,包括人生無常,所以我就寧願放棄比較賺錢o既但係自己唔中意o既major, 去做返一點自己中意做o既野。

個天其實對每個人都好公平。當佢卑苦你受,其實係要袋錢入你袋,卑你學習,等你以後可以更加堅強面對人生。當佢卑你大富大貴,話者係舒舒服服,其實果點都係你前世造o既福,但係呢點福係要去保持o架,如果唔係舒服日子o既quota就會用曬。要點保持咧?其實就是多點幫下人,多點造福社會。當你事事不順o既時候,千企晤好怪個天,反而要多謝個天卑機會你贖返前世o既罪,下一世好好o甘做人。

好啦唔寫啦,我要瞓啦。遲點再寫啦,下次我會用番意大利文了。

0 steps: